1. Home
  2. Blog
  3. Agama
  4. Adakah Berdosa Jika Baca Al-Quran Tapi Masih Merangkak-rangkak?

Truly Untold Story

Adakah Berdosa Jika Baca Al-Quran Tapi Masih Merangkak-rangkak?
KLIK GAMBAR DI ATAS

Ustaz, berdosa ke saya baca Al Quran merangkak rangkak dengan Tajwid pun tunggang langgang?_

Jawapan Ustaz

BERDOSA bila kita tahu bacaan kita salah tapi kita tak pergi belajar untuk baiki.

Allahuakbar ramai tak tahu perkara ni.

Ramai yang main langgar jer baca Al Quran.

BERDOSA rupanya bila kita tak belajar baca Al Quran dengan sebutan dan Tajwid yang betul

Jom, kita belajar baiki bacaan Al Quran kita.

Apa yang menarik sangat kelas mengaji kelas online iqra’ ini?

Untuk pengetahuan anda, dalam kelas iqra ini para peserta akan belajar lebih mendalam cara-cara sebutan setiap huruf.

✅  Huruf apa yang perlu rapatkan bibir.
✅  Huruf apa yang perlu sebut tebal.
✅  Macam mana nak sebut huruf yang ada baris atas dan bawah.

In Shaa Allah, dalam kelas iqra ini ustaz sangat-sangat tekankan pada peserta cara menyebutkan huruf dengan betul.

Saya faham kadang2 anda sibuk dengan urusan kerja sampai tak sempat nak belajar depan-depan dengan Ustaz.

Itulah bestnya Kelas Iqra’ Online The Madrasah ni.

Anda boleh belajar bila bila masa saja sebab kelas ni secara online di FB group.

Ustaz dah rakam sesiap 108 video lengkap dari sebutan huruf sampai lah Tajwid.

Bila bila masa puan free boleh belajar ikut jadual sendiri.

Anda dah sedia nak belajar?

Apa Kata Anda?
PERHATIAN: Jaga penulisan anda. Pastikan ianya positif & memberikan manfaat kepada pembaca.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Latest Blog Post
Category
Menu